Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 16 Disember 2009

sajak buat ibu 1

ibu.....
jauh di dasar hati
aku tersiksa
terlalu tersiksa ibu...
aku tersiksa kerana wajah sedihmu
aku tak sanggup melihat kau derita...
percayalah ibu
aku sayang kamu
aku mengasihimu
sentiasa merinduimu
namun luahan rasa tak pernah kuluahkan
hanya hati ini berbicara
sayu hati jiwa sengsara
terima kasih ibu
kerana melahirkanku
membesarkanku
tanpa rasa jemu
memberikan kasih sayangmu
tak pernah berakhir untukku
walau seringkali aku menyakitimu
atas sikap degilku
ibu...
segala yang kulakukan
demi untukmu ibu
biarpun ku derita
biarpun ku sengsara
akanku cuba membahagiakan dirimu
kerana dirimu ibu
terlalu istimewa buat ku...

(buat ibu ..Fatimah binti Ismail )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!