Jalinan Persahabatan Kita

Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya
Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Khamis, 23 Januari 2014

Ingatkan sempurna rupanya ada yang kurang..


Nampak pentas ni cantik je...macam sempurna je...sememangnya nya majlis berjalan dengan lancar sekali..tapi buat saya tak lena tidur setelah YB pulang baru saya terbaca mesej yang berbunyi...
Alamak hancur hati saya..terkilan pun ada..kalau lah saya ada sebelum majlis itu berlangsung keadaan itu tidak akan berlaku...pelik sungguh dengan sesetengah manusia ni...kita mendidik anak orang tapi diri sendiri tidak terdidik...tidak pernah mengambil iktibar kejadian yang berlaku sebelum ni...cuma saya tertanya kenapa mesej ini yang saya terima hakikatnya hari tu bukan tanggungjawab saya....hanya Alllah yang tahu...kecewanya saya bila yang silap orang lain..dituding pada saya..yang baik orang lain yang dapat...tapi saya percaya Allah itu sentiasa dekat dengan kita


Sakit kepala...


Keserabutan buat hamba sakit kepala...buku 
Rekod yang belum siap...kerja yang bertimbun..tolong faham saya..kerja saya...saya pun ada kerja seperti orang lain kerja...luah perasaan tenang fikiran.

Apapun sakit ni bertambah Ngilu..lalu cuba pejamkan mata agar dapat mengurangkan kesakitan yang dirasa....dr lubuk ht ku yg paling dlm...



Majlis pemberian bantuan persekolahan

Majlis pemberian bantuan persekolahan











Disebalik tabir persediaan jamuan untuk VIP

Persediaan bilik jamuan dan makanan untuk vip

















Pentas Bantuan Persekolahan

Persediaan pentas bantuan persekolahan 1Malaysia. 
Alhamdulillah ramai yang membantu