Jalinan Persahabatan Kita

Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya
Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Selasa, 5 Februari 2013

Hujung Minggu...Jalan-jalan Sinar Serapi dan Top Sport












Terima Kasih..En Suami

En Suami
terima kasih kerana mngizinkan saya pergi..
Tika dan saat ini kita terpisah tanah seminggu kerana saya terpaksa tinggalkan En suami..
Berat hati nak tinggal kan awak tau.
Saya tahu awakpun sedih nak lepaskan saya pergi.
Pengarah buku teks sampaikan salam terima kasih pada awak jugak sebab benarkan orang tersayang berbakti untuk negara..kih-kih..
Pagi ini saya bangun awal.ingatan terus pada awak En Suami.biasa nya kita berkesempatan menunaikan ibadat sunah dan wajib bersama-sama..
Terbayang suara awak menegur saya mengaji..huh..kena sabarkan ajar saya ni sebab saya ni bukan nak dengar ajaran cikgu..tapi awakpun tahukan isteri awak nikan memang seorang yang kuat mengusik awak kan..
Mesti awak rindu kenakalan saya...Rindu ke....
Apapun saya rinduka awak dan anak-anak di sana.
Terima kasih kerana bekalkan buku doa itu untuk saya.
oppps
Saya rindukan ini..
 Bunga ros yang selalu awak petik dihalaman rumah kita buat saya.
Wangi bau dia mengambarkan keikhlasan awak.
Awak bajalah pokok bunga tu biar lebat bunganya agar awk tidak akan berhenti untuk beri pada saya setiap hari..
Bye..En Suami..lain kali saya tulis lagi.