Jalinan Persahabatan Kita

Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya
Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Khamis, 13 September 2012

Lakaran Lukisan Perdana Menteri dan Lukisan Buahan-buahan tempatan..

 Ada iras PM kita tak...emmm nilah lukisan pertama saya lukis..lawak sungguh.
Ini pulak lukisan buah-buahan tempatan.. dua lukisan ini adalah kerja anak perempuan saya,tapi dia ni mcm saya jugak yang kurang seni...kesian kat dia terhasil buah yg tak seberapa ni...
Apapun ini yang membuatkan anak saya ALYA tersenyum..
Demi dia saya sanggup lakukan apa saje:)
Mak sayang Alya..Mak tahu alya sentiasa baca blog yang mak tuliskan..Apa yang mak inginkan kakak dapat membuktikan keupayaan kakak..Carilah masa depan agar tidak menyusahkan diri sendiri..
Masih belum terlambat meneruskan jejak mencari kejayaan..

12 September....:)

Alhamdulillah semalam 12 September genaplah usia diri 39 tahun dan 11 September pula genap sudah 14 tahun melayari alam rumah tangga..Sesungguhnya bersyukur kepada Yang Maha Esa diberikan kesejahteraan dan umur yang panjang serta juga dapat melayari pengkongsian hidup berumahtangga dengan aman dan tenang...
Terima kasih pada rakan -rakan yang mengucapkan selamat ulangtahun pada diri ini..Harapan dan doa kalian pada diri ini mudahan dimakburkan.
Pada suami tq2 juta2 tq kerana menjadi suami yang amat baik pada diri ini..pada kawan-kawan yang memberikan hadiah juga terima kasih..Pada bekas anak murid terima kasih jugak kerana pemberian coklat tu.. Cincin bentuk love tu ..serta kata-kata dan doa kalian..
TERIMA KASIH DAUN KELADI:)
SAYANG YOU ALL!!