Terima Kasih Atas Kunjungan

Khamis, 23 Januari 2014

Ingatkan sempurna rupanya ada yang kurang..


Nampak pentas ni cantik je...macam sempurna je...sememangnya nya majlis berjalan dengan lancar sekali..tapi buat saya tak lena tidur setelah YB pulang baru saya terbaca mesej yang berbunyi...
Alamak hancur hati saya..terkilan pun ada..kalau lah saya ada sebelum majlis itu berlangsung keadaan itu tidak akan berlaku...pelik sungguh dengan sesetengah manusia ni...kita mendidik anak orang tapi diri sendiri tidak terdidik...tidak pernah mengambil iktibar kejadian yang berlaku sebelum ni...cuma saya tertanya kenapa mesej ini yang saya terima hakikatnya hari tu bukan tanggungjawab saya....hanya Alllah yang tahu...kecewanya saya bila yang silap orang lain..dituding pada saya..yang baik orang lain yang dapat...tapi saya percaya Allah itu sentiasa dekat dengan kita


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!