Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Terima Kasih Atas Kunjungan

Pengikut

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya

Selasa, 15 April 2014

Pelbagai Ragam di PPKI 3

Sebenarnya tiada apa pun yang menarik nak kongsi sekadar nak tambah kan Koleksi peribadi bersama anak-anak Murid...Suka dengan kelas ni sebab memang banyak menguji tahap kesabaran bila masuk kelas ni.pelbagai Ragam dan pelbagai watak.nampak Gaya- Gaya macam ni cool je tapi hakikatnya nak aturanNya satu- satu gambaru punyailah ambil masa...si Azrie contoh nya bila bawa  ke rumah hijau...dalam diam- diam dipukulnya ikan dalam kolam..Nasib baliklah aku selamat sebab Tukang kebun takde kata situ.kalau lah mati ikan tu...huh aku lah yang kena gantikannya..Pasal shafik dan hidayah lak.pantang duduk sebelah menyebelah,macam dengan kucing.mulalah kata mengata kejar mengejar...tak Pasal-Pasal aku lak yang kejar mereka ...Budak ni sebenarnya belum tahu yang Cikgu dia ni pun pelari 100 meter sekolah Jugak dulu ni...yang Winnie dengan pulok rupanya dah terkena sindrom bercinta lah pulok..kelip mata sikit dah adalah adengan- adengan yang tak sanggup nak di lihat..buktinya dalam bergambarpun masih sempat pelik memeluk...yang sorang lagi pulak zizie Nama dia be ok macam mulut murai ..Pok pek Pok pek Tukang lapor apa yang Kawan dia buat.terkadang bila migrain datang rim as Jugak aku dibuatnya...yang Nama siti pulok Suka lepas kan yang tak sepatutnya di tempat tempat terlarang..nasiblah sekarang dah Ada ppm yang membantu mengenang kan Suatu ketika dulu..huh aku lah yang Tukang cuci sesekali suruh Budak lain...gambar yang terakam di bawah sebenarnya lawatan ke tapas projek aku...sebelum mula bagi Pelajar ni Mesra alam dulu tak lah terkejut bila aku bawa lagi sekali...projek apa elk...tunggu lah lain kali aku citer..










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!

Bekas Anak murid SIF

Bekas Anak murid SIF

Bersama saudara mara

Bersama saudara mara

11 Sept 1998

11 Sept 1998