Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Terima Kasih Atas Kunjungan

Pengikut

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya

Selasa, 15 April 2014

Tudung Mawar Fizo Omar Ikut blogger Yuna


Sekarang kecoh dengan isu tudung Fareda...dan tudung mawar fizo Omar..aku pun tak ketinggalan dah Ikut serta sekali .sebelum ni aku memang tak sukapun fesyen- fesyen tudung yang Ada sekarang... aku pakai muka macam bibik je...bukan aku perasan muka aku ni cantik...kerana tak cantik lah bila silap pakai tudung lagi lah muka Nampak tak cantik..bukan aku kata  tapi suami dan  anak- anak Murid aku kata..Suatu hari tu pernah lah aku pakai tudung Fareda yg di beli Oleh en suami...boleh tahan lah Harga sampai hair mencecah dua ratus.tiba kat sekolah bukan puji an yang aku dapat , nasihat adalah.cikgu lain kali Cikgu jangan pakai lagi ya.tak cantik lah dengan muka Cikgu.saya Suka tengok kalau Cikgu pakai tudung bawal...itulah kata anak Murid aku.sejap itu.cewah cam berceritalah pulok aku tidak Kisah lagi dengan sebarang tudung yang Ada awning ni..tapi bila blogger yuna dah cipta tudung bawal ala mawar  fizo Omar ni...mengikut jugaklah aku.semalam aku mula beroperasi..rupanya dah Ada Rakan guru yang perasan dan datang bagi tahu...kak ita esok nak  pakai tudung  macam kak ita lah...huh..baru nak Ada kelaiana sikit ....
Sebenarnya kalau Ikut stail tudung ni dah lamA..masa aku mengajar dulu aku dah buat pun stail macam ni...bila dah muncul balik...ikutlah lagi...





Wahagi 


















Aku Suka stail tudung ni, boleh Ikut nak buat labuh k singkat k...kreatif lah yang cipta cara pakai tudung ni...semoga ilmu yg berguna ini mendapat yang berterusan kepada yang men cipta cara pakai tudung ni..


Dlm hati aku berkata2 tudung yang macam mana pulok yang aku nak cipta sendiri....hahaha ...

2 ulasan:

  1. Ada nampak di FB juga sblm ni cara pemakaian tudung bawal mawar-fizo omar ni.Nampak menarik je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah Emy pergi mengikut sekali ini...tambah lagi tudung bawal memang kesukaan kak ita

      Padam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!

Bekas Anak murid SIF

Bekas Anak murid SIF

Bersama saudara mara

Bersama saudara mara

11 Sept 1998

11 Sept 1998