Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 12 April 2014

Mak...


Mak...tiap kali mata ini menatap wajah mu
Pastinya rasa sayu Akan terus hadir di hati...
Rindu segalanya tentang dirimu
Segala- galanya..
Maafkan saya mak...Hanya dari kejauhan dapat menatap mak tanpa Kita dapat bersentuhan..sudah takdirnya mak ...terkadang diri ini begitu cemburu pada darah daging saya mak..dapat bersama mak sepanjang masa...menjaga mak ketika sakit membantu mak di saat mak memerlukan...
Mak..tiap titip bicara
Tiap titipan nasihat mak sentiasa dalam minda ingatan.
Mak,saya sayang mak
Walaupun Jarak memisahkan kita...mak sentiasa dekat dihati...
Maafkan saya mak mungkin saya tidak sebaiknya anak yang mak harapkan tapi saya sentiasa berusaha untuk membahagiakan mak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!