Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya
Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Isnin, 11 Jun 2012

Terima Kasih Sang Kuriang....

  • Sang Kuriang kalau surat naik pangkat hehehehee...melepeh .... namo tok naik2...tak dok dlm senarai kih3... Rose dah naik doh mu bila lagi ...nok jadi bos besar ..kih3 ...
    about an hour ago ·  · 1
  • Norzita Mohamed ‎2 th lg dapatlah 48 insyaAllah..sy nak jadi cgu je..tak kejar jawatan kalu tak dah lama sy pohon...cita2 dr kecik nak jd cikgu yg kekal di hati ank2 murid
    20 minutes ago ·  · 2
  • Sang Kuriang 
    Wahai sahabat ku, ramai yg cakap macam tu, sy pun dulu cakap mcm tu jugak, tapi dengar nasihat sahabat mu ini...Sampai kapan kita nak diperintah org, kita sudah punya cukup ilmu untuk menjana kecemerlangan, kita ada sesuatu dalam hati nak l...See More

Wahai sahabat ku, ramai yg cakap macam tu, sy pun dulu cakap mcm tu jugak, tapi dengar nasihat sahabat mu ini...Sampai kapan kita nak diperintah org, kita sudah punya cukup ilmu untuk menjana kecemerlangan, kita ada sesuatu dalam hati nak lakukan perubahan tetapi tidak boleh nak buat sebab ada bos dan bos tak nampak apa yg kita nampak, bila kita pegang jawatan kita boleh laksanakan pelbagai program dan memperkenalkan yg baharu. nanti kita akan sakit hati bila yg lebih muda drpd kita mengarahkan kita buat yg bukan2 yg dalam fikiran kita itu tidak manasabah langsung, Sekarang ni pun sy masih ada kawan2 yg dah senior tak pegang apa-apa jawatan, membebel tak puas hati tentang pelbagai hal, terus fikiran & hatinya membeku, membangkang tak tentu pasal.. Aduuhhh letih memujuk utk tenteramkan nya... Sayangkan PPKI ambil jawatan dan laksanakan, ada ramai kawan di luar sana boleh membantu ..Insya'Allah..Bila ada jawatam kita boleh transferkan pengalaman, melalui pengalaman kita boleh jana perubahan, maka PPKI akan disegani orang..Wallahu'alam.. huhuhuhuhuhuhu ..

Saya sebenarnya bersyukur bertemu dengan seorang kawan di alam maya yang langsung tidak pernah bersua muka namun disebalikknya wujud satu kemesraann...saling mengingati saling berpesan..
Hanya terima kasih yang mampu saya ucapkan kerana persahabatan di alam maya tidak merugikan sesiapa sebaliknya bertambah teman-teman untuk saya berkongsi cerita.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!