Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 12 Oktober 2011

Setelah 27 Tahun terpisah..akhirnya bersua.

 Rasanya macam mimpi je hari Ahad baru ini  dapat bertemu balik dengan member sekelas saya masa di darjah 5 di Sk Batu Rakit.Setelah 27 tahun terpisah akhirnya saya bertemu beliau (Ruzilawati Abdul Ghani)Dah punya anak 3 tapi saya jugak yang menang kerana saya punya 5cahayamata.Terima kasih pada facebook ni kerana dapat menemukan saya kembali dengan rakan-rakan.Sayangnya pertemuan itu berlaku terlalu singkat kerana kawan saya sekeluarga mengejar masa untuk ke rumah rakan suaminya.Apapun ini menjadi memori indah dalam hidup saya.


 Saya dan Ruzilawati





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!