Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 25 Disember 2010

Luahan Hati...

Dalam hidup ini aku mencari kebahagiaan
Semua orang pastinya impikan kebahagiaan dalam hidup sehari-hari...Tiada siapapun mahukan kesedihan kerana ianya amat menyakitkan....
Dalam menyulam tali perhubungan ,aku mermerlukan keikhlasan,kejujuran kerana bagiku apalah erti kasih sayang andainya semua itu kepuraan ..Terimalah aku seadanya..Kerana Aku tetap Aku...
 Aku tetap Aku...apapun yang berlaku....pastinya tidak akan merubah segala pendirianku..
Biarpun ombak merubah pantai...tapi kasihku tetap tak akan berubah...sedalam mana kasih sayang ini jangan sesekali dipersoalkan kerana aku pasti sekali aku menyayangi...sampai bilapun aku tetap menyayangi...


Aku ingin menjerit,meraung dengan kesedihan yang pernah aku alami...tapi untuk apa kesedihan tidak akan membawa apa-apa erti ...Perlukah aku berdendam ...Oh tidak lupakan saja kerana yang berlalu biarlah pergi bersama hembusan bayu...
Hari esok dan hari-hari seterusnya aku ingin melangkah dan terus melangkah ...biar bibir ku sentiasa tersenyum...Biarlah cahaya kebahagiaan itu sentiasa bersinar seperti terangnya ibarat mentari di siang hari ...indahnya pula umpama bintang di malam hari...


Apa aku dah tulis nie....yang pasti ianya lahir dari hati.............

2 ulasan:

  1. Bukankah bahagia telah kau miliki kini...bukankah derita telah lenyap bersama putaran waktu.Usah di imbau penderitaan dulu..andai ia meyesak nafas tapi andai untuk pedoman dlm mengasuh dan mendidik anak2 ia amat berguna dan patut di ingati dan menjadi tauladan pada anak2 dan cucu2 kita nanti.Dari kemiskinan dan keperitan hidup akhirnya kita menjadi insan yg berguna pada kebanyakan orang.Kejayaan kita membuatkan org2 kebanyakan membuka mata dan menyedari bahawa kita tak berada di takuk lama sepanjang masa.

    BalasPadam
  2. Terima kasih senasib atas kata-kata dan sokongan ..Semoga kita sama-sama bahagia

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!