Terima Kasih Atas Kunjungan

Isnin, 12 April 2010

Aktiviti Hari Ini

6monday32.gif
Ada beberapa perkara yang berlaku hari ini....
  •  Lewat bangun pagi tadi..Akhirnya aku sampai kat sekolah lewat 15 minit.Sib baik pengetua belum sampai..
  • Pagi- pagi lagi  Jemaah Nazir dah datang jumpa aku bincang pasal pengurusan disiplin.Alhamdulillah berjalan lancar.Cuma dia minta aku sediakan buku loq untuk disiplin bagi memudahkan aku membuat data kes salah laku..Fuh lega...
  • Hari ini ada persediaan untuk pertandingan nasyid untuk esok hari...Aku kena praktiks baca teks bersama dengan Cgu Saei,Bandah dan Cgu Mariana...Harap semuanya ok esok.
  • Petang ada pulak perjumpaan terakhir dengan jemaah nazir..Tahan jelah telinga dengar teguran kalu ada.
Semoga hari-ini segalanya berjalan seperti apa yang di rancang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!