Terima Kasih Atas Kunjungan

Khamis, 31 Disember 2009

Memori sepi

Memori Sepi 

aku rela...
bersama sepi
asalkan kau bahagia
aku sudi
bersama mimpi
walau hati terluka...
masih segar dihatiku janji-janji mu dulu
baru kini kusedari
janji-janji berduri
kenyataan memilukan
namun apa dayaku
kau tercipta bukan untukku
kulahir bukan untukmu
selamat jalan selamat berpisah
walau bukan itu yang kupinta
mungkin jodoh tiada
disember kelabu kenaganku
musim kini terkenang lagi
satu memori yang sepi.....

musim kini telah berganti 
aku masih sendiri
disember ini terkenang lagi
satu memori yang sepi...

buat teman yang mengenali diri ini...aku masih seperti dahulu walau
musim berganti.masing-masing bawa haluan dan hidup yang berlainan
tetapi satu yang kita kongsi...memori lalu.. 

5 ulasan:

  1. Disember akan datang lagi...ia pasti mengusik kenangan kita.Ia tetap tersimpan rapi dalam lubuk hati walau musim berganti.Walau kau dilahirkan bukan untukku tapi hati mu aku miliki..

    BalasPadam
  2. Kini dec 2011..dan yg pasti dec 10 tetap dalam ingatan...

    BalasPadam
  3. Akan adakah lagi dec pada setiap tahun mendatang..

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!