Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 2 Januari 2015

Percaya ke muka ni tengah demam...

Saje je tak de apa nak coretkan...nak tunjuk muka aku ni tertiba saje demam tengah-tengah kutip duit yuran murid..maklum hari ini ditugaskan kutip yuran koperasi..berpinar mata tengok banyak duit...tapi yelah duit orang dalam hati kecik ku berkata.
Bila demam susah nak makan ubat tapi tadi rajin betul aku makan ubat.buka handbeg jumpa ubat tahan sakit...aku ambik dan kutelan...bagusnya kan....aku demam aku cari ubat tahan sakit...tapi bukannya cari ubat demam...
####hentam jelah ita syarat ko bahagia apa yang buat...terbaik!!@@

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!