Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 2 Januari 2015

Dabai dari Pengetua

Best jugak buat tajuk macam ni...langkah kaki kanan betullah hari ini.berkat hari Jumaat jugak ni..Hari pertama di tahun 2015...melangkah dengan penuh bersemangat tapi dalam hati aku   ngatuknya tak cukup tidur..hmmm salah sapa aku yang mencari penyakitnya

.bukan itu yang aku nak citer sebenarnya...
Masuk ofis nak punch lah ...tertiba aku disapa oleh seseorang...eh bos le...dia terus panggil aku " ta..ambik kunci motor ni .buka pintu bahagian depan tempat duduk penumpang kat bawah tu ads dabai.mpergi turun ambik..aku tanya sekarang k..aa ambik sekarang..😀😀😀😀😀😀
Sukonya...kegemaran aku ni dabai woi...sedap...tertiba buah ni depan mata..cair air liur kamek woii..
Terima kasih cgu..hihi..ko ada k .pernah situasi ni terrjadi
..tak kiralah ada ke takde yg penting aku suko..
Jadilah tajuk kat atas...

1 ulasan:

  1. Dabai tu sejenis buah ye cikgu? Rasanya manis?

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!