Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 1 Januari 2014

Selamat Tahun Baru...Dunia 2014 Kita Tempuhi...



Pejam celik Pejam celik..2013 telah pun berlabuhkan tirainya...pergi meninggal kan kita..
2014 menjelma dengan sebarang kemungkinan Akan berlaku..pahit manis sama juga Kita Akan Tempuhi bila dan di mana situasi itu yang pasti Kita tidak ketahui...sana sini orang berazam ..masing-masing untuk Cuba lebih baik dari tahun se belum ni...tiada siapa antara kita yang berazam untuk ke arah  yang negatif...

Sama juga diri ini...dalam diri nak tanam azam...biar azam yang baru di tanam itu Akan subur dan mekar hendaknya..kalau nak subur dan mekar kenalah buat sesuatu kan..jangan Hanya pandai tanam je...pandai lah siram dan bajakannya..dok gitu...
Apa azam diri ini ya...hmmm ada lah Jugak satu dua..antaranya:

@ Tahun lepas penulisan buka rekod memang gagal...tahun ni kena ubahlahkan tak bangus n sangat sikap cikgu macam ni...
@ Kerja jangan tertangguh...tahun lepas Suka buat Kerja last minute ..
@ Jadi isteri yang baik...saya tahu saya belum baik lagi ..kenalah buatsesuatu plan yang lebih baik lagi..semoga awak baik-baik saje...jaga kesihatan awak ya en suami..
@ untuk anak-anak sentiasa mengharapkan yang terbaik..cemerlang akademik.cemerlang sahsiah diri..menjadi anak yang soleh yang mempunyai akhlak yang terpuji..
@ untuk keluarga mak ayah terutamanya....mengharapkan kalian sihat sejahtera..dan sentiasa mendapat rahmatNya..pada Adik beradik ipar dua...eratkan lagi kasih sayang antara Kita..Bantu membantu dan tiada pertelingkahan yang berlaku...airkan walaupun dicincang bagaimana sekalipun mana kan putus..kalau dicantum bertakup jua.
@ pada teman-teman dan sahabat ..terima kasih kerana menjadi kan diri ini sebahagian hidup kalian..kongsi cerita gurau  senda dah Jadi asam garam hidup Kita..
                                               -ANAK PANTAI-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!