Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 17 Ogos 2013

tulis je...

 
mendung je hari ni
baju yang dijemurpun belum kering..frustlah tak dapat lipat baju hari ni...huh..rajinlah sangat..padahal sejak dua menjak ni sangat malas dah..nipun seminggu orang tak turun kerja kalu tak lagilah goyang kaki kat rumah..sejujurnya aku ni suka buat kerja-kerja rumah ni..happy je rasa,..macam satuu terapi..kalau boleh nak rumah sentiasa kemas dan comel..biarpun tak blh lawan dengan orang yang ada rumah sendiri..duduk rumah sewa macam aku ni buatlah sedaya yang boleh je lah...impian nak duduk rumah sendri tunggu tua lah agaknya..bukannya apa aku ni jenis yang tak boleh nak berpisah dengan suami..ada setengah orang tu sanggup berjauhan dengan suami sebab taknak bertukar sayang sebab dah ada rumah yang besar..ni bagi aku menyumbang kepada suami kita  untuk cari yang lain kan..bagi aku bila dah kawin ni biarlah susah senang bersama kannnnn En Suami..walaupun sekarang ni awak asyik sebut je nak cari lain yang sama saiz dengan saya..tapi baguslah tu sebab baju tu nanti bolehlah orang lain pakai..hahahaha...suka k ni..
saya tahu awak bergurau tapi juga itu memang lahir dari hati awak yg ikhlaskan..biasalah umur dah 40 ke atas ni semua nak mula baru kan..tak salahpun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!