Terima Kasih Atas Kunjungan

Isnin, 10 September 2012

Isnin.Minggu baru Azampun baru

Selamat Hari Isnin..permulaan pada minggu yang baru.Terlebih rehat dua hari bercuti dengan meninggalkan aktiviti kraf serta menambah tunggakkan kerja sekolah yang semakin banyak.Bukan tiada masa untuk membuatnya tapi jiwa seakan kosong dua hari ini.Rancangan yang dirancangkan untuk dua hari ini entah kemana.Gila saya dengan facebook semalam hanya meluahkan tekanan yang saya rasa .Hari ini ..buka mata saya nak pasang azam nak sibukkan kembali diri saya.Sesungguhnya saya perlu sibukkan diri baru saya happy.Saya tidak memikirkan apa-apa yang bercelaru diminda ini..
Saya taknak memikirkan orang lain.Saya harus memikirkan diri saya.Keadaan saya.apapun tentangsaya dan kehidupan di sekeliling..
Stop dulu..dah terlambat untuk ke sekolah...
SETIAP ORANG DIBERIKAN DUGAAN DAN UJIAN YANG PELBAGAI.ADA DUGAAN DALAM BENTUK GEMBIRA ADA PULA DUGAAN DALAM BENTUK KESEDIHAN.DAN ADAKALANYA KEDUA-DUANYA.APAPUN BENTUK DUGAAN YANG DIHADAPI JANGAN KITA JAUHKAN DIRI KEPADA SIAPA PENCIPTA.
ALLAH MAHA MENGETAHUI APA YANG DIA INGINKAN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!