Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 7 Mac 2012

Membaca dan terus membaca

Buku, majalah dan novel di atas semuanya ada dalam kereta ..Lima buah buku ini belum sempat saya baca.Buku ini saya letak dalam kereta.Inilah teman saya dikala saya keseorangan.Habiskan masa-masa terluang sementara menunggu seseorang.
Biasanya hanya semuka atau dua muka surat dapat habiskan..Tak tahulah bila saya dapat habiskan kesemuanya. Yang paling saya minat adalah novel-novel.Itulah hobi saya yang paling utama dari zaman sekolah hingga kini.Rasanya kehidupan saya kini terkadang dipengaruhi oleh cerita-cerita yang dipaparkan dinovel.Jiwa puitis gitu...Nak buat camana..ek..jiwa seseorang itu tak sama kan..
Walau apapun semoga masa-masa yang terluang yang diberikan kepada kita tidak kita persiakan..Betul tak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!