Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Terima Kasih Atas Kunjungan

Pengikut

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya

Rabu, 4 Januari 2012

Tugas 2012....Terima kasih Pengetua!!.


lovejob.gif 
Ya ke?????????Suka ke dengan tugas-tugas yang orang bagi ni...
Nak luah mati emak nak telan mati bapak.
Itulah perumpamaannya.
Huhuhu..
Aku ni cikgu ke atau setiausaha ekk
Kenapa bagi 12 je..
Bagilah banyak lagi..
Agak-agak..kau orang jeles tak aku dapat banyak kerja
Akukan cikgu hebat..keh..keh..keh
(Motivasi diri sendiri le ni)
Ce..korang tengok tugas setahun yang pihak sekolah bagi ni..
  1. Setiausaha Jawatankuasa Disiplin
  2. Setiausaha Hal Ehwal Murid PPKI
  3. Penolong Setaiusaha Jawatankuasa Induk 5S
  4. Guru Tingkatan PPKI 8
  5. Ahli Jawatankuasa Kokurikulum PPKI
  6. Guru pengiring Motivasi Pelajar
  7. Ahli Jawatankuasa Kurikulum
  8. Ahli Jawatankuasa Kewangan PPKI
  9. Ahli Jawatankuasa Aset PPKI
  10. Ahli Jawatankuasa Pusat Sumber Sekolah
  11. Penjagaan Bilik Mesyuarat PPKI
  12. Guru Penasihat Kelab Keusahawanan PPKI
Nak tahu tak ,masa mula-mula dapat surat lantikan ni..senyum sampai ke telinga..Kalu boleh nak terus pergi peluk Pengetua tu..Nak ucap terima kasih sebab bagi tugas-tugas ni kat aku..HUA..HUA..
Sukanya..:(
Kenapalah..
Tak kesian ke...
Tapi jemm..jemm
Positif lah ITa..
Dia orang bagi sebab kau mampu lakukan..
Yelah tu..
(*pengajaran kat sini nak bagitau jangan tunjuk pandai sangat nanti orang pijak kepala..semua dia nak bagi kak kita..)
Opps!!
Pengajaran yang positif...orang akan bagi apa sahaja kerja pada kita kerana orang yakin kita mampu melakukan yang terbaik.Kita jadi antara yang membantu sesuatu perkara itu berjalan dengan lancar)
Yang penting lakukan kerja dengan ikhlas dan kerana Allah.
itu yang utama.
(3/1/2012...perjalanan hari ini penuh warna warni..penuh dengan kasih sayang..)
TQ.. 
Cikgu ITA
(Anak Pantai) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!

Bekas Anak murid SIF

Bekas Anak murid SIF

Bersama saudara mara

Bersama saudara mara

11 Sept 1998

11 Sept 1998