Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 4 Januari 2012

Rindu mengamit tika aku mengingatimu ...wahai anak-anak muridku..

Buat anak-anak murid yang pernah bersama dengan cikgu..Sesungguhnya ingatan pada kalian semua sentiasa segar di minda.Teramat rindu cikgu dengan kamu..Kasih sayang kamu pada cikgu amat cikgu hargai dan cikgu simpan kemas di lubuk hati..
Cikgu akui kalian antara insan-insan yang membahagiakan cikgu..hidup cikgu bahagia kerana hadirnya kalian mewarnai kanvas hidup cikgu..Kalian sentiasa menghiburkan cikgu.
Malam ini mata cikgu begitu sukar untuk dilelapkan .Dan cikgu pasti situasi yang sama cikgu rasai kerana permulaan pertama persekolahan cikgu akan berpisah lagi dengan insan-insan yang cikgu sayangi..Tiada lagi usikan daripada Intan buat Cikgu,senyuman yang lontar disaat bertemu Azahrah buat cikgu.Suara-suara Norazi dan Rizuan yang sesekali membantu cikgu dari dulu cikgu mula mengajar  hingga saat ini..Pastinya cikgu juga terasa tanpa Diana dan Amira yang sentiasa mencuit hati..Sesekali pinggang cikgu dirangkul oleh Diana. Cikgu juga akan rindukan seorang pelajar yang terlalu baik iaitu Maxwell,Kedai keusahawanan juga hilang serinya tanpa Naamah yang banyak membantu Cikgu...Cikgu tau yang pergi dah ada pengantinya..Tapi percayalah yang pergi itu telah sebati dalam diri cikgu..
Sesungguhnya malam ini tidur cikgu diganggu dengan ingatan terhadap kalian..
Doa dan harapan cikgu kalian beroleh ketenangan walau di mana berada dan doakan jua kesejahteraan cikgu.
Cikgu Sayang kamu.
-Cikgu Ita-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!