Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 25 Januari 2012

Segalanya buat saya cemburu

11.gif 
Cemburu
Banyak sebabnya..
Patut ke saya cemburu???
oh tidak
Cemburu itu betul-betul menyakitkan saya.
Saya cemburu melihat keluarga orang bahagia
Saya cemburu melihat hidup dia sempurna
Saya cemburu dengan kekayaan dia.
Saya cemburu dengan kejayaan dia
Saya cemburu dengan kesetiaan dia
Saya cemburu dengan keimanan dan ketakwaan dia
Saya cemburu dengan ketabahan dia
Saya cemburu dengan ilmu yang dia ada
Saya cemburu dengan apa yang dia buat
Saya cemburu dengan dia yang tiada perasaan cemburu seperti saya..
Segalanya buat saya cemburu...
Tapi saya tak cemburu
jika dia penipu
Jika dia tak jujur
Jika terlalu mementing kan diri
dan sentiasa buat orang lain terluka..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!