Terima Kasih Atas Kunjungan

Selasa, 5 Julai 2011

Sinar Mentari Pagi...mengiringi perjalanan saya

Memandu pagi tadi amat menenangkan jiwa saya disaat mata saya tertumpah pada sinar mentari yang baru menyapa.Sayang ketika itu saya tidak dapat memberhentikan kereta kalau tidak ingin rasanya saya menikmati seketika damainya disaat itu.Suasana ini sebenarnya tidak begitu jauh dengan sekolah saya.Hanya 200meter sahaja .Setiap pagi pasti mata saya akan menikmati satu suasana yang begitu cantik..harapan saya sinar mentari hari ini juga mebuatkan perjalanan hidup saya tidak mengalami kesukaran baik di sekolah mahupun di mana sahaja saya dan insan-insan tersayang saya berada..
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!