Terima Kasih Atas Kunjungan

Selasa, 5 Julai 2011

Belajar Buat Gelang Kristal- Menuntut Kesabaran..

 Cikgu Lina mengajar saya membuat gelang..Dah banyak kali saya gagal.

 Dah boleh tersenyum sikit..sebab dah nampak jalan yang bagaimana nak buat.
 Tengoklah saya ,orang sibuk dengan majlis penutupan ,saya sibuk mencucuk manik..
 Dah nampak sedikit hasilkan..
 Saya dengan Cikgu Khatijah senasib masih meraba-meraba nak buat gelang ni..Sebenarnya kita orang semangat nak buat sampai pandai sebab kami nak bawa pengalaman membuat manik ke semenanjung.Nanti bolehlah ajar murid-murid PPKI kat Semenanjung pulak.
Bila siap saya buat gelang nie..Saya akan tunjukkan ok..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!