Terima Kasih Atas Kunjungan

Selasa, 21 Jun 2011

Lukisan ini buat saya sedih..


Tiada apa yang menarik jika dipandang pada lukisan di atas.
Tapi bagi saya ,apabila saya terjumpa lukisan ini di dalam fail saya..terus airmata saya gugur.
Nak tahu kenapa????
Inilah lukisan terakhir hasil jemari halus arwah Hadi,anak murid PPKI saya yang telah pergi buat selamanya.
Akan saya simpan sebaiknya lukisan ini buat kenangan saya pada murid yang saya sayangi ini..
Hadi...hingga kini ingatan padamu masih segar di hati.Damailah engkau di sana ..

2 ulasan:

  1. Balasan
    1. arwah hadi pergi kerana sakit buah pinggang.yg menyedihnya selama ini kami guru2 dan ibubapa nya tidak tahu dia sakit..kerana murid ini tidak dapat bercakap.bila saya mengajar dia mendengar apa yg kita cakapkan cuma dia ada masalah pertuturan iaitu bisu.arwah biasanya akan tersenyum bila sya mengusiknya..entah knpa sejak dia masuki sekolah sy tidak pernah marah [adanya malah sering mengusik..cuma saya terkilan bia dia pergi saya tengah sarat mengandung .tidak sempat saya tatapinya untuk kali terakhir..hingga kini gamarnya saya tampal dimeja setiap hari wajahnya menjadi tatapan saya...rindu pdanya

      Padam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!