Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 30 Mac 2011

Andai kau tahu

Red Rose 
Petang semalam nada suaranya seakan ada yang tidak puas hati...sms tengahari kuterima dari dia..kenapa blokkan facebooknya..rupanya dia baru perasan facebooknya telah beberapa hari kublokkan..
kubalas mesejnya dengan selamba..Rupanya itu yang buat dia terkilan..hakikatnya aku lebih dahulu terkilan dengan apa yang berlaku ..dia mahu aku bukakan balik sekatan yang aku buat..Memanglah kalau ikut buat apalah aku nak sekatkan facebooknya tu..Langsung tak masuk akal.Bukan ada apa-apapun..Tapi tulah ..bila aku terasa je..mulalah buat tinadakan yang bukan-bukan..Tapi disatu pihak lagi saya ada sebab mengapa saya lakukan ini..Bukan saya tidak setuju dengan apa yang dirungutkan .Memang rungutannya betul jangan menghukum orang jika tanpa memberi apa-apa sebab.
Cuma cukuplah saya terasa hati dengan tindakannya..walaupun bagi orang lain itu satu perkara yang remeh tetapi tidak untuk saya...


4 ulasan:

  1. Kelah..kelah.satu tindakan yang bijak lagi masuk akal.Jika nyamuk yang bt onar kt telinga kita itu pasti pasal kelambu yang compang-camping dan byk lubang...maka kelambu tulah yg akan kita bakar.telinga kita tak salah sikit habuk pun kan.

    BalasPadam
  2. jangan dibakar kelambu..bahaya tau...kan habis terbakar rumah...
    hihihi

    BalasPadam
  3. Kite bakar kelambu jauh dari rumah...biar nampak api dan asap saje dari kejauhan...Tapi jangan sampai org tengok lak.

    BalasPadam
  4. kalu orang tengok nak wat guana

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!