Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 29 Januari 2011

Kelas PPKI 8- Pra 3K

Flowers 
Hari Jumaat (28 Jan 2011) baru berkesempatan untuk membuat aktiviti menghias dan mencantikkan kelas.tahun ni masih lagi kekal untuk memegang guru kelas PPKI 8.inipun kerana Penolong Kanan PPKI,En Jamal yang mahu aku teruskan menjaga kelas nie..Tahun lepas alhamdulillah PPKI 8 berjaya memenangi Kelas Paling Ceria pada Majlis Kecemerlangan dan motivasi dan Kelas Paling Meriah ketika Pertandingan Ramah Tamah Aidilfitri ..Jadilah dapat kalahkan kelas perdana..
Tahun lepas warna kelas ni aku buat bertema biru..Mulanya nak kekal je tapi aku sendiri lak yang terasa keboringannnya..Tahun 2011 ni bertukar tema iaitu merah,putih dan hitam..
Memandangkan kesuntukan masa ,tak sempat aku nak siapkan keseluruhan kelas ni..Banyak perkara lagi yang perlu difikirkan..


Pada teman-teman yang membaca blog saya nie..ada tak idea yang boleh dikongsi untuk saya mewujudkan satu kelas PPKI 8 yang canggih gitu..Hajat di hati nak letak ikan kat dalam kelas sebagai terapi untuk dia orang..
Red Rose 
Anak Pantai



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!