Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 10 April 2010

Aktiviti Hari Ini

Have a colorful SaturdayAku harap sangat hari yang akan aku lalui ini penuh dengan kegembiraan...tapi mengapa ekk rasa sunyi je dalam hati ni...
  • Aktiviti hari ini.
  1. Hari ini terpaksa pergi  sekolah sebab kena ganti...Tapi semangat tak adalah ...kenapa ekk..Malasnya aku nak mengajar hari ini...
  2. Nak jupe dengan Cikgu Saiee bincang pasal teks ucapan yang aku buat nie...tapi lega bila fikir benda nie dah siap.
  3. Nak tengok fail-fail disiplin yang berlambak tu..Hari Isnin tunggulah apa reaksi nazir pasal disiplin aku nie..harap-harap ok le.Jangan banyak teguran dahlah.
  4. Rekod pengajaran harian dari isnin lagi belum buat ni..kenalah ngadap laptop hari ini jugak.Kesibukan dengan emcee bola baling buat banyak kerja aku tertunggak....
  5. Teks untuk perhimpunan mingguan pun belum buat lagi ni...isk yang mana satu aku nak mula dulu...Ya Allah permudahkanlah urusanku ini...Amin...
Yang Pasti Mesti "senyum sokmo"





Smile, Be Mine

2 ulasan:

  1. Biase lah tu.Ada hari kita suka,ada hari kita duka.Tapi bila terasa sunyi dikala segala kesukaan milik kita pasti ada sesuatu yg bermain diminda.Misalnya teringat seseorang ke..Rindukan suasana yg indah ke..Teringat mak,ayah kat halaman ke..atau ingin berbual2 dgn seseorang ke..whatever lah.Tapi satu yg pasti...Kenangan tetap yg terbaik kan..

    BalasPadam
  2. yelah idup kita ibarat roda yg berpudar terkadang di atas terkadang kita di bawah...suka duka silih berganti begitu jugak hubungan kita dengan seseorang kan terkadan ok terkadang tak ok..duk jauh mmg ingatan selalu menerjah ke kg halaman.pada insan -insan yang tersayang...rindu.

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!