Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 24 Mac 2010

Rindu kat kalian

Miss U 
Rasanya setiap hari nak bagi tau diri ini sentiasa rindu pada insan-insan yang paling aku sayangi.....Moga kalian semua sentiasa dirahmati Allah..
Tengok gambar kat atas nie...sebenarnya ada kenangan jugak...Dulu masa kat kg aku sentiasa menyusuri gigi air dan pasti tangan tak akan lupa menitipkan beberapa ayat kat pasir tu.Bila ombak tu datang, catatan itu akan hilang,Bila hilang aku tulis lagi...Segala perasaan yang terpendam semuanya aku curah kat pasir tu...Kini dah ada bloq sendiri...pasir tidak kutinggalkan tetapi kerana bloq ada,curah kat bloq jelah..tetapi sesekali ke pantai pasti tangan tetap akan menari-nari menuliskan bait kata..Anak pantailah katakan.

2 ulasan:

  1. Terkedu tengok gambar di atas.Tak terucap dgn kata-kata.Tapi yang pasti tulisan itu pernah ditulis digigian pantai satu ketika dulu...Mcm baru tulis jer...masih basah lagi tulisan itu.Miss u tu

    BalasPadam
  2. Betul k ombak laut,pernah ke baca tulisan yang saya titipkan tu..Boleh tak nak tau sapa ombaklaut nie...Org kg saya jugak k.Pastinya ombaklautpun pernah tulis kat atas pasir pantai kan..saya pernah jugak baca tulisan orang lain kat pasir pantai tu...dan yang paling saya tak lupa ada jugak terbaca kat wakaf tepi pantai tu.

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!