Terima Kasih Atas Kunjungan

Selasa, 14 Januari 2014

Melawat Alif























Budak austima melukis

Petrus salah seorang budak austima yang sangat pandai melukis...lihatlah antara hasil lukisan beliau..








Kelas PS- kek hari jadi

Kelas PPKI 3-  kek hari jadi saya...








Murid PPKI menjual...

Aktiviti keusahawanan murid - murid kelas PPKI 7 melakukan aktiviti jualan...



P

Kemahiran menggunting rambut...kemahiran baru PPKI. SMK Demak Baru

Bermula 2014 bertambah dua lagi kemahiran di PPKI. .
Alhamdulillah...segala nya berjalan lancar...
Seronok menggunting rambut kawan-kawan
Ustaz guru yang membimbing

Menu pagi..Nasi Minyak Gulai Ayam


Salam Maulidur Rasul....
Hari cuti yang damai..tapi rasa macam tak lengkap bila tak cukup sorang dalam keluarga...pagi ni menu ..nasi minyak gulai ayam dengan sambal belacan.
Alhamdulillah pukul 7 dah mula sarapan...
Hari ini kalau boleh nak mula buat rekod pengajaran...belum mula dan sudah terbengkalai ....semangat mengajar semakin berkurang..kadang-kadang rasa nak pencen awal je...keseronokan dan minat kini bertukar menjadi terpaksa lantaran sistem yang terlalu menyeksakan...

Ahad, 12 Januari 2014

........

Suka dan duka silih berganti....itu lah lumrah hidup...tapi percayalah..Allah sentiasa dekat dengan kita walau kita sentiasa jauh dariNya..

Sabtu, 11 Januari 2014

Kriteria guru pendidikan khas

Agaknya Kita Ada tak ciri-ciri kat bawah ni...sebenarnya ini sebahagian je...Ada lagi ciri untuk menjadi guru khas yang mantap di pandangan mata anak-anak Kita...pastinya itu lah impian Semua guru khas kan ....bersyukurlah jika ciri-ciri tu Ada pada kita...

Macam sedap je...

Macam se dap je..kena Cuba...kena try ni...




Mr. Budu...selamat ulang tahun sayang...


Mr Budu...esok hari lahir awak kan...pasti nya isteri en Budu ni mengharapkan semoga panjang umur murah rezeki...semoga jodoh Awak dengan saya  kekal hingga akhir hayat..
Gambar kek sudah lah ya...sebab awak manalah makan kek...Suka makan Budu je kan...jangan abaikan kesihatan awak ya...sebab saya takut awak sakit...kalau awak sakit macam mana awak nak jaga saya nanti ya...
Salam sayang untuk awak...love u..love. U..


Aktiviti Hari ni..buat donat dan nasi ayam..






Oops..


Hahaha...takde Kerja cari Kerja hakikatnya Kerja beerti bun..cantik tak tulis an saya...mcm cakar ayam sebijik...apa pun ni blog saya Suka Hati Sayalah kan nak post apa pun...


Bila senja  begini merindu an mengamit Hati...

Hanya menulis....

Kehidupan ini masih banyak misterinya....kerana itu lah ,Kita perlu belajar melepaskan sesuatu yang terjadi .
Kita kena Akur dengan kehendak ALLAH .jika itu yang telah ditakdirkan -Nya untuk Kita.
Tapi Kita....bukan diam Sahaja tanpa perlu berusaha..dan kerana itu bukan tugas kita, maka lapangkanlah Hati Kita wahai Kawan...

Selamat hari lahir Acik


Selamat hari lahir...selamat hari lahir....selamat hari lahir Acik...

Selamat hari lahir ja..semoga panjang umur murah rezeki...semoga tabah kerana diuji berjauhan dengan orang tersayang ni...sememangnya menuntut satu kesabaran yang sangat ting gi...terima kasih atas segala ya..

Lukisan buat tempatan buat anak

Ini lah hasil Kerja Lukisan aku pagi ni...terpaksalah Lukis juga walaupun tak pandai kalau tak merajuk pulak anak sulung...sayang Alya...