Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 13 September 2017

Mak-Terasa sepi tanpa suaramu...

Mak...setiap hari  waktu pagi sebelum ini ketika saya memandu ke sekolah kita akan bersembang  pelbagai cerita sehinggalah saya sampai ke sekolah baru mak akan berhenti.. Terkadang byk bicara dan gelaknya.. Namun kini 2minggu sudah berlalu.. Tiada lagi untuk saya bercerita pada mak tentang apa yang berlaku pada saya.. Rindu nak dgr gelak tawa mak... Saya rasa sunyi.. Janggalnya setiap pagi selama 2minggu ni tanpa suara mak...
Bertlabahlah mak... Kesakitan mak tak mampu kami rasai sama tapi hanya mampu berdoa agar mak cepat sembuh..
Tunggu saya balik ya mak... Sabtu ni...walaupun hanya beberapa jam sahaja .pastinya tiap detik dan saat itu nanti amat berharga untuk saya dengan mak. .
Mengalir airmata saya mak bila adik bagitahu mak ucap hari lahir buat saya.. Kalau tahun2 sebelum ini saya dengar sendiri dari mulut mak... Bila saya vc mak. Lihat kesakitan mak peritnya menahan kesedihan.. Hanya Allah je yang tahu... Saya tidak mampu membelai mak ketika mak sakit setiap hari...
Tapi saya bersyukur kerana diberikan adik beradik yang tidak berkira untuk menjaga mak. Yang sanggup berkorban masa dan tenaga..
Dari kejauhanan..ini.... Semoga hari ini dan mendatang mak kembali seperti dulu...
-Anak Pantai-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!