Terima Kasih Atas Kunjungan

Isnin, 29 Mei 2017

Ujian Buat Kita

Ujian itu datang pelbagai cara
dan kali ini ujian itu betul-betul menguji ketabahan ,minda dan emosi diri ini
kerana awak sakit,saya belajar banyak perkara
ketabahan  melawan emosi,bagaimana nak teruskan pelbagai perkara serta membuatkan saya berani menempuh apa sahaja..paling ketara saya boleh tempuh jalan yang sibuk tanpa getar.yang ada difikiran saya nak tengok awak sihat
5 malam awak di wad sudah banyak menguji saya dan akhirnya sayapun tewas juga dengan kesihatan saya sendiri..
apapun mr budu semoga awak kembali sihat seperti sediakala



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!