Terima Kasih Atas Kunjungan

Ahad, 23 Oktober 2016

Kasihku Abadi


Jauh sudah perjalanan kita
Dirimu dan diriku terpisah oleh waktu
Biarpun meski suatu ketika dulu
Kita sering menyulam rindu
Kau dan aku tak pernah jemu
Lafazkan ikrar cinta tiap kali kita bersua
Kini semua sudah tak berlaku
Kau tinggalkan aku
bila kau temui dia
sayangmu berlalu pergi persis angin yang menderu.
Kau lukai hatiku
Kau hancurkan harapan ku
Kau musnahkan tugu janji
Suatu ketika nanti kau ingin hidup denganku

Sayangku…..
Suatu hari nanti
Bila tiba saatnya
Dirimu tak lagi aku peduli
Namun jauh sudut hati
Sayangku tetap abadi
Tiada benci yang aku tanami
Untukmu yang aku sayangi.

Pergilah sayang ku relakan perpisahan ini
Biar duka menghuni hati ini
Namun cinta untukmu tetap ku abdi

Disudut hatiku yang suci…..

Nukilan: Anak Pantai
23 Oktober 2016


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!