Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 29 Oktober 2016

Diulit rasa rindu

diulit rasa rindu
bila wajahmu datang bertamu
kuusai  kenangan lalu
sungguh mesra saat itu
kau dan aku
saling merindu
kini sepi kurasa
saat ini begitu berbeza
kau dan aku tidak lagi bersua
sungguh aku kecewa
kau berubah tanpa sebarang kata
meninggalkanku tanpa khabar berita

masa terus  berlalu
aku dan dirimu
terpisah jarak waktu
kian ku tinggalkan sejarah itu
namun kenangan sentiasa mengganggu.

duhai angin yang mendayu
khabarkan cerita ini padanya
andai bahagia menjadi milikmu
aku gembira tentang itu
andai duka yang menghuni hidupmu
ingatlah pada diriku
disuatu sudut dalam hati ini
sentiasa ada namamu

Nukilan: Anak Pantai
29 Oktober 2016

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!