Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 14 Januari 2015

Pok Ngoh...pergi mu tidak akan kembali

Pagi ini dikejutkan berita kehilangan bapa saudara yang disayangi...Al Fatihah buat arwah Pok ngoh...😭😭😭😭😭semoga roh arwah dicucuri rahmat.
Sesungguhnya sejak berjauhan dari keluarga satu demi satu aku kehilangan insan tersayang tanpa sempat ku menatap wajah mereka buat kali terakhir...tipulah kalau tiada rasa terkilan dihati...rupanya hujan dari pagi yang mencurah-curah dan kelipan mata ku sebelah kanan semalam betul satu tanda mata akan megeluarkan airmata dan inilah sebabnya...sememngnya aku sangat kalau mata ini berkelip sebelah kanan sebab aku tahu akan berlaku sesuatu yang sedih.bukan sekali dua malah sudah beratus kali..inilah kelebihan yang Allah berikan supaya aku lebih bersedia...

Al fatihah buah insan yang kupanggil Pok Ngoh..
Tiada lagi insan yang akan kuhulurkan duit tiap kali aku menziarahinya..arwah pastinya tersrnyum bila berjumpa dengan tu..senyumannya yang ikhlas tiap kali melihat diri ini buat aku cukup bahagia..

Bersemadilah dengan tenang Pok Ngoh...Aamiin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!