Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 21 Januari 2015

Lagi gambar hari ini ..kelas PPKI 5

Seronok dengan mereka...bila boring aktiviti rakam gambar sebahagian cara saya mrngajar mereka...dalam kelas waktu saya mengajar mereka seperti anak saya..pendekatan saya marah saya buang ketepi gurauan sesekali saya panggil nama mereka dengan nama penyanyi terkenal..gelak sakan mereka ketawa..perkataan sayang tak lekang dibibir..kesannya mereka sudah menghafal masa saya masuk bila dan waktunya.....belum tiba waktu mengajarpun mereka dah mula memanggil saya...bagi saya cukuplah saya sudah di hati mereka..antara salah seorang guru yang mereka suka..alhamdulillah..ini cara saya...cara orang lain berbeza yang penting matlamat kita sama...mendidik mereka insan yang kurang upaya ini agar mampu berdiri sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!