Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 16 Mei 2014

Terima kasih Mr Budu


Walau hanya ucapan ringkas cukup bermakna buat saya Mr Budu.terima kasih banyak atas sokongan yang tak berbelah bagi pada saya demi untuk melihat anak- anak murid saya berjaya..Alhamdulillah awak sentiasa ada buat saya walau apa jua situasi...
Terasa juga kali ini tanpa jambangan bunga dari awak ,walaupun itu yang saya minta kerana saya tidak mahu awak membazir...tapi kerana rutin saban tahun terima jambangan bunga ros awak..buat saya terasa sedikit kehilangan ...sememangnya ros menyatukan kita dan hingga kini ros juga mengeratkan kita hingga kan dan penuh halaman rumah kita saya semai bunga ros itu.
Ingat ya...saya tunggu bunga yang awak petik dihalaman rumah kita bila awak pulang kerja nanti..

Selamat hari guru untuk awak juga Mr Budu kerana awak guru mengaji saya..dan guru segalanya buat saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!