Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 10 Mei 2014

Selamat hari ibu ....mak

Mak..
Semoga Allah sentiasa merahmati mak..
Walau tangan tak dapat mengucup 
Walau pipi mak tak dapat saya cium
Walau tubuh mak tak dapat saya peluk
Walau jarak memisahkan kita
Namun hati saya sentiasa pada mak
Sentiasa di hati ini
Takdir Ilahi jarak penghalang buat kita
Saya anak mak yang ditakdirkan berjauhan dengan mak
Apakan daya saya mak..
Dalam keberuntungan saya sebenarnya saya lah yang begitu rugi
Kerana nikmat saya untuk bersama dengan mak setiap hari seperti darah daging saya tidak dapat saya rasa..
Mak..
Biarpun dari kejauhan
Selamat hari ibu buat mak
Setiap hari adalah hari ibu untuk mak..
Semoga Allah sentiasa merahmati Mu
Buat mak Fatimah Ismail
Dan Al Fatihah buah arwah ibu mertua ku..
Ma...semoga rohmu dicucuri Ilahi...
Walau seketika mengecapi kasih Ma...
Tetapi saya bahagia Ma menerima saya seadanya..


-AnakPantai-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!