Terima Kasih Atas Kunjungan

Ahad, 18 Mei 2014

Sebulan sudah ayah tinggal kan kami


Ayah..
Sebulan sudah kau meninggal kan kami
Betapa sungguh keterasaan ini
Tanpa lagi dapat kudengari
Tutup kata
Gurau senda yang seringkali terjadi tika Kita bersua..
Rupanya keadaan dan waktu tidak memihak pada saya
Terkilan sungguh rasa di hati tanpa sempat me cium pipi ayah buat kali terakhir
Tidak dapat merasa untuk memandikan jasad ayah seperti mana anak- anak ayah yang lain
Dalam keriuhan kepulangan saya amat terasa tanpa kelibat ayah.yang menunggu saya Hanya lah pusara sepi ayah..
Ayah..
Terlalu banyak kesalahan dan dosa yang telah saya lakukan pada ayah
Terlalu teruknya saya tidak memenuhi permintaan ayah yang sepatutnya harus saya buat kan pada ayah...
Betul lah kata orang Kita Akan merasa kehilangnnya bila dia telah pergi..
Teruknya saya ayah
Ayah Sunyi dalam keriuhan anak Cucu ayah
Ayah sedih dalam gembiranya kami
Ayah kehilangan dalam saat kami memiliki kasih sayang
Sakit ayah tanpa kami ketahui 
Duka ayah tidak dapat kami selama
Rindu ayah tidak dapat saya baca
Kini ayah telah pergi meninggal kan kami selamanya
Ayah
Semoga Allah mencucuri roh mu..Tenang di alam sana..
Al- Fatihah buat ayah ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!