Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 11 Januari 2014

Peristiwa semalam di PPKI SMK Demak Baru


Pendidikan Sains dan Alam Sosial...
Bersama dengan kelas PPKI 5.. Tajik keperluan Asas..Jadi nak suruh lebih berkesan lagi p n p tu belajar lah di luar.padahal Cikgu dia yang boring belajar dalam kelas...hahahahaa..



Ni pulak pengajaran pendidikan seni..kelas PPKI 4

Begini lah Gaya Lukisan kalau tajuk nya bebas...sebenarnya dia tak tahu Cikgu dia ni nak Korek rahsia kesukaan dia orang..yang aku Suka kat sekolah ni...dia orang tak sabar tunggu aku masuk..selalu panggil takut aku terlupa...bertepuk tang an kalau aku masuk...tu tanda Pelajar ni Suka aku mengajar..alhamdulillah..dalam mengajar aku Santai je jadikan dia orang geng aku.buat lawak usah dikira...

Ingatan tak pernah Pudar...terima kasih Adriana kerana datang Jugak melawat Cikgu..












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!