Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 15 Januari 2014

Dayah..oh..Dayah


Tengah hari tadi ketika masuk ke kelas PPKI 3.. Hati ini sedikit tersentuh dengan gelagat seorang Murid perempuan ni...7 tahun dan tahun ini tahun ke lapan saya bersama ya...selama itu lah pipi saya menjadi manga ciuman dia..
Tidak Kira waktu tear jumpa nya,pasti airliur nya menjadi penyeri muka ini..
Tertiba wajah nya sedikit muram..mungkin kerana saya terlupa bertanya Khabar tentangnya...
Bila saya lalu disebelahnya Tertiba tangannya terus meme gang tangan saya..
Dengan penuh kasih sayang dia memeluk saya...saya terlupa..sememangnya dia kurang kasih sayang berjauhan dengan ibu sendiri serta tidak mendapat kasih sayang ayah se jak lahir...Dayah..Dayah..kadang-kadang dirimu amat mengharukan Cikgu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!