Terima Kasih Atas Kunjungan

Khamis, 5 Disember 2013

Bunga Matahari-Satu ketika suka tanam bunga ni...


Hari tu masa jalan-jalan masuk kampung saya terjumpa bunga matahari ni  tepi halaman rumah Kesah..nama salah seorang penduduk yang tinggal di Batu rakit.
Terkedu saya seketika...terbayang balik kenangan dulu
masa remaja suka sangat tanam pokok.. bunga
salah satunya pokok bunga matahari inilah..
banyak bunga ni kat halaman rumah dulu
tiap pagi saya pasti merenung bunga ni sebelum pergi ke sekolah...
Selain bunga matahari,pokok kembang pagi dan pokok bunga tahi ayam
turut menghiasi halaman rumah saya..
ternyata saya rindu saat itu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!