Terima Kasih Atas Kunjungan

Selasa, 27 Ogos 2013

Selamat Ulangtahun Kelahiran Mak..


Frustnya weh...bangun tidor tengok jam 1.30 pagi...terlepas nak col mak pukul 12.00 malam.semangat dah tidor awal ..frustnya.,..nak col masa ni kan nanti kejut mak tidur pulak...
Mak
Selamat ulangtahun kelahiran buat mak.Semoga mak tabah menjalani hari-hari tanpa saya..cehwah macamlah saya je anak mak kan..Doa saya mak panjang umur ,sentiasa dirahmati Allah selalu.
Terima kasih mak kerana mengajar saya erti ketabahan dalam kehidupan
Perjalanan hidup saya banyak mengambil contoh ketabahan dan pengorbanan mak selama ini.
Walaupun mak buta huruf  dan tiada pendidikan tapi saya bangga dapat mak 
Walaupun jarak antara kita terlalu jauh..mak sentiasa dekat di hati..
Tunggu saya balik ya mak..
Saya dah tak sabar nak jumpa mak...
Sayang mak..
 -Anak Pantai-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!