Terima Kasih Atas Kunjungan

Khamis, 16 Mei 2013

Selamat Hari Guru

 
Selamat Hari Guru pada semua guru-guru.
Selamat hari guru buat bekas-bekas guru yang pernah mendidik saya di SK Batu Rakit,SMK KompleksMengabang Telipot.SMK Ibrahim Fikri
juga pada pensyarah di Universiti Kebangsaan Malaysia ,Bangi.
Terima kasih menjadikan saya juga seorang guru
jasa dan bakti kalian tidak akan saya lupakan
 
Pada ibu dan ayah saya selamat hari guru ..mak dan ayah insan pertama yang mengajar saya erti kehidupan.
Semoga mak dan ayah sentiasa dirahmati Allah S.W.T..
 
Pada diri saya..selamat hari guru..semoga saya akan terus menjadi guru yang disayangi oleh anak-anak muridnya..
Sentiasa setia menabur jasa dan bakti 
InsyaAllah.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!