Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 15 Mac 2013

Terima Kasih !!!!


wARGH!!! HEBAT... Bukan tanggungjawab mudah jadik "Pendidik" apatah lagi Pendidikan Khas, kena insan yang betul2 mulia macam cikgu ni. Arrr, kat stu aku nampak kehalusan dan ketulusan hati cikgu ni melahirkan (sparkling) kemulusan bait2 indah. wARGHHHH! Tabik + teruskan keindahan & pjuangan sbg pendidik... smga hepi bsama abg n anak2 tu har3... Adios! Slm

Tersenyum saya bila menerima pujian ni..Seikhlasnya pujian ini menambahkan semangat saya untuk menjadi guru atau pendidik disayangi anak-anak murid saya.
Terima kasih pada yang memuji .Biarlah pujian itu ikhlas ya.hihi..
Tapi insyaAllah saya akan pastikan saya tidak akan hanyut dengan pujian tidak tersungkur dengan kutukan.
Terima kasih kerana mengunjungi Blog Memori Seorang guru..

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!