Terima Kasih Atas Kunjungan

Isnin, 18 Mac 2013

Belajar mengayam bakul dengan anak murid...




 Tekun Azman anak murid saya mengajar membuat bakul..Cikgu Dayang di sebelah tu hanya memerhati je k...



Bakul anak murid dengan bakul anyaman saya jauh berbeza ibarat langit dengan bumi.
Walau apapun saya bangga saya dah tahu asas buat bakul ni.dan saya berbangga anak murid saya jadi cikgu saya pulak dalam buat bakul.Siap dia komen saya ni susah nak tangkap apa yang dia ajar.Tujuh tahun saya di PPKI Demak Baru melihat mereka menganyam bakul cuma ketika mesyuarat agung PIBG tahun ni hati saya terdetik untuk belajar buat bakul kerana saya nak guna pengetahuan ni untuk saya ajar pada murid-murid lain bila masa saya ke sekolah yang baru.
Doakan saya dan family dapat bertukar nanti ya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!