Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 16 Januari 2013

Basikal mengingatkan pada Arwah Tok Ki

 
Lihat gambar ni kenangan mengusik jiwa.sungguh.
Teringat masa sekolah rendah dan sekolah menengah,basikal macam nilah yang selalu saya naik.
Ronda-ronda kampung dan yang paling saya ingat saya selalu bawa basikal ni bila nak hantar nasi untuk arwah tok ki...bila teringatkan arwah ni buat betul2 rasa sayu..Saya tak sempat nak membahagiakan arwah kerana dia pergi sebelum saya dapat mengapai bintang saya.
Terkenang kan keadaan masa hayatnya,dan kejahilan saya ketika itu amat memilukan.Sayangnya dimasa diri ada sedikit kesenangan arwah dah pergi buat selamanya
Semoga arwah tenang di alam sana..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!