Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 19 September 2012

Sesekali ku mencurah rindu...

 
Sesekali ku mencurah rindu...tak terbatas ingatan ini padamu..
Kepadamu ku curah kasih..Harapan terkadang goyah..namun inginku kukuhkan keyakinan ini sesungguhnya
kita sering dibatasi..realiti dan fantasi..adakalanya realiti lebih indah daripada fantasi dan begitulah sebaliknya...apapun realiti atau fantasi..dirimu tetap kuingati...
Biar dimana kaki ini melangkah...harapanku agar kau tetap setia...
Biar di mana dirimu berada..
Moga kasih sayang itu kau tetap bajainya biar sentiasa segar
dan tidak pudar oleh putaran waktu..
Yakinlah..
Disetiap ruang dan sudut hati ini telahpun penuh dengan namamu..
-Anak Pantai-
 
 

4 ulasan:

  1. Luahan hati yang ikhlas...lahir dr hati yg sedang merindu.Betulkan..bila rindu datang...ia tak dpt dihalangi...memaksa jauh sekali.
    Lama dah ita tak mencurahkan isi hati kat blog ni..saya sebagai pengunjung setia sentiasa menanti bait2 kata dari ita..walaupon bukan untuk saya tapi saya anggap untuk saya kata2 atau bait2 perkataan yang ita luahkan...bolehkan ita..

    BalasPadam
  2. hihi...memng lama pun tinggalkan blog ni bersarang dan sepi..giler sangat kut fb tu..terima kasih kerana menjadi pengujung setia blog ni..semoga setiap coretan yg tertulis bisa membahagiakan..:)..

    BalasPadam
  3. Bila tulis dan luahkan perasaan kat FB pasti ramai yang terasa dan perasan.Maklumlah semua org tau...berbanding dgn blog..hanya insan yang kaki membaca dan mengulas sahaja yang minat/mengikuti blog ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih2...kerana menjadi pengulas blog ni...agak2 entri yg macam mana suka kalu saya nak tuliskan..bg idea sikit..saya ni suka menulis kalu tension lagi saya suka menulis...

      Padam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!