Terima Kasih Atas Kunjungan

Isnin, 5 Mac 2012

Satu catatan daripada anak murd saya

Pagi tadi saya mengajar kelas PPKI 5.Sebenarnya kalau ikutkan jadual waktu mengajar saya,tidak terlibat dengan kelas ini.Namun kerana kekurangan guru ,saya menjadi salah seorang guru gantinya.
Apa yang buat saya teruja mengajar kelas ini adalah respon daripada murid-murid ini.Terharu saya kerana kesemua muridnya begitu menyenangi saya..Apa yang saya suruh lakukan pastinya akan dilakukan tanpa bantahan.Terkadang bukan waktu saya pun murid-murid ini akan memanggil saya untuk ajar dikelasnya.
Hari ini kelas Bahasa Melayu saya ajar secara terbuka.Lontarkan pandangan dan pendapat tentang tajuk yang saya berikan..Ada satu yang menarik perhatian saya.Catatan daripada seorang murid bernama Nadhirah.Tulus ikhlas dia menilai saya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!