Benarlah kata punjangga,pengalaman adalah guru terbaik yang tidak pernah ternilai biarpun segunung emas permata mendatang,pengalaman mematangkan dan mendewasakan untuk teguh berdiri dan lebih berhati-hati agar tidak jatuh sekali lagi.Hidup ini tidak bermakna tanpa cabaran bukan?

Blog ini tercatat segala rahsia hati.Catatan yang sarat dengan pengalaman,kasih sayang,suka duka kehidupan ,pengetahuan dan erti kehidupan seorang guru.

Cerita suka dukaku ku kongsikan ...


Nie Lagi Citernya

Sesekali kita renung,hamparan dunia ,melalui bijaksana,mewahnya pemberian-Nya,hanya kita sering lupa,mengucap rasa syukur pada-Nya. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Tak kira sepanjang atau sependek mana catatan ini pun, yang penting isi di dalamnya..dibaca, difahami dan diambil ikhtibar dan pengajaran daripadanya
Ilham dan ilmu itu milik Allah,seolah-olah dipinjamkan sahaja insan kerdil seperti saya. Saya bagaika bermimpi kerana dapat meninggalkan catatan ini kepada kalian yang membaca ...

Nak Royak Sikit

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE darihttp://kenangansilam-ita.blogspot.com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih dari http://kenangansilam-ita.blogspot.com

Terima Kasih seharum kasturi...semoga berkunjung lagi..


Sabtu, 3 Mac 2012

Maaf kerena terlewat...

Sorry Greeting
Teman..
Sememangnya wajar untuk memohon ampun dan maaf kerana untuk tahun ini terlewat untuk menuliskan ucapan SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN buat mu..
Bukan sengaja untuk tidak menitipkan ucapan namun tertiba laptop yang menjadi perhubungan meragam  pada  1 Mac lalu.Frust kerana untuk kali ini ..diri ini terlewat untuk mengucapkan selamat buat seorang teman,sahabat yang sentiasa ada..sentiasa memahami situasi diri ini..
Apapun doa dan harapan
Semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki..
Semoga bahagia di setiap langkah perjalanan kehidupan ini.
Semoga dirahmati oleh Dia Yang Maha Esa..
Semoga semakin tabah menghadapi segala ujian yang mendatang.
Semoga persahabatan antara kita  hingga ke akhir hayat.
Terima kasih teman
selamat hari lahir buatmu...
Belated Birthday Graphic #4

6 ulasan:

  1. Walau seratus tahun lewat mengucapkan ucpn itu namun ia tetap lahir dr hati seorang kawan dan sudah semestinya dia tetap mengingati kita sehingga nyawa berpisah dr jasad.Apapun tq byk2 atas ucpn itu...mcm pos guna GDL lah pulak sebab makna GDL ialah 'DUA HARI LEWAT'...sama la tu kan...lawak pg2 supaya senyum sentiasa terukir dibibir...bye.(tanpa senyum tak manis la)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha...tanpa senyum tak manis ekk..takpe gula ada..letak gula manislah

      Padam
    2. Rasa kemanisan gula tak sama dengan kemainisan senyum awak...Manis gula last2 kena kencing manis tapi manis awak cuma bt org teringat jer..

      Padam
    3. buat lawak antarabangsa

      Padam
  2. Sori silap...bkn GDL tapi DHL la...Dua hari lewat.Tak kira la lawak antarabangsa ke...lawak kampung ker asal blh buat awk senyum kira menjadi la tu...bkn senang nk bg org senyum disaat hati gundah gulana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kerana senyum itu sedekah sebab tu saya senyum tu

      Padam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!